viernes, julio 14, 2006

More sensations










Estimats amics.... Tot va bé. El que més impressiona és l'ambient als museus. Hi ha de tot... i sobretot són debades. Like in Spain... Ahi veieu una foto de l'artista amb la pedra Roseta... genial. La impressió al British Museum és ben estranya. Entres i, de sobte, sense que et miren la bossa ni que et demanen diners, et trobes part de la barba de l'esfinge. O uns lleons del temple de Karnak. Seran expoliadors? Fa ganes de reventar-ho tot. Tb diuen que sense la col.laboració expoliadora dels britànics, totes eixes obres d'art haurien desaparegut. La biblioteca que hi ha dins és una joia.... D'estes circulars amb milers de llibres.

També he fet progressos amb l'anglés sobretot esta setmana que estic fent (la que ve tb) un curs intensiu. El meu mestre és escocés i està loco perdut. Porta pajarita i hui he començat a entendre'l millor. Després de parlar amb ell, dialogues amb algun espanyol en anglés i fins i tot li corregeixes coses.

Ahir vaig anar a buscar pubs amb música en viu... En vaig trobar tres, però en cap d'ells hi havia musica ahir. Vaig pendre nota i vaig coneixer dos tipos molt amables. Un canadenc i l'altre letó. El segon havia estat en Torremolinos y Málaga. Vaya novedad. Em vaig fer unes pintes en un bar irlandés on els dimarts actua un grup que només toca cançons dels I2. Ja sabeu el que toca... Vos deixe...

1 comentario:

Anónimo dijo...

HI Natxo!!! How are you?? I think you´re enjoying too much your visit to London. You don´t stop!! When do you come back to Alicante??. This is my last week here, so I´m a bite sad. As I told you, in August I´m going to work in Atlas. Bé, ara me pase al valencià. Que m´alegre molt que estigues be i que no pares de fer coses. Espere que hages aprés molt d´anglés, eh?? Molts besets. Marta